تفویض اختیار هیئت مدیره به مدیرعامل
گام اول (اطلاعات و تصمیم جلسه) : در این قسمت اطلاعات صورتجلسه تفویض اختیار هیئت مدیره را وارد کنید. متقاضی و امضاء کننده دفتر کسی است که آگهی را از اداره ثبت شرکت ها دریافت می کند. این شخص حتما باید یکی از سهامداران،مدیران، یا وکیل شرکت باشد.
گام سوم (مجوز) : برخی از شرکت ها برای تاسیس و تغییرات نیازمند به اخذ مجوز از سازمان مربوطه هستند. مانند شرکت های هواپیمایی، زیارتی، کشتیرانی، حمل و نقلی و … . اگر شرکت دارای مجوز می باشد مجوز مربوطه را در این قسمت وارد و در غیر این صورت مجوز ندارم را انتخاب و وارد گام بعد شوید.
گام چهارم (اشخاص حاضر در جلسه) : در این قسمت اطلاعات اشخاص حاضر در جلسه را وارد نمایید. اشخاص حاضر در جلسه منظور اشخاصی هستند که ذیل صورتجلسه را امضاء نموده اند.توجه کنید زمانی که جلسه با کلیه سهامداران برگزار شده است، باید کلیه سهامداران، صورتجلسه را امضاء نمایند.طبق لایحه اصلاحی ماده 101 قانون تجارت سمت هیئت رئیسه مجمع را مشخص کنید. یک نفر به عنوان رئیس مجمع، دو نفر به عنوان ناظر و یک نفر به عنوان منشی. رئیس و ناظرین باید از سهامداران انتخاب شوند اما منشی می تواند جزء سهامداران نباشد.
گام پنجم(اشخاص ) : در این قسمت اطلاعات مدیرعامل را درج و اختیارات و وظایفی که به ایشان تفویض گردیده را وارد نمایید.
گام ششم(متن صورتجلسه) : در این گام متن صورتجلسه را که از قبل آماده کرده اید کپی نمایید.
گام هفتم (متن پیشنویس) : در این گام فقط سمت مدیرعامل مشاهده می شود.به گام بعد بروید.
گام هشتم (تایید اطلاعات و پذیرش نهایی ) : در این قسمت مدارکی که برای تفویض اختیار هیئت مدیره به مدیرعامل مورد نیاز است توضیح داده شده است. موارد را مطالعه نموده و پذیرش نهایی را انجام دهید. توصیه می شود برای اطمینان از صحت اطلاعات وارد شده زمانی که به مرحله پایانی رسیدید مجددا به گام اول برگردید و اطلاعات را برای یک بار دیگر بررسی نمایید.
پس از انجام کامل گام ها یک نسخه رسید پذیرش اینترنتی تهیه و همراه با یک نسخه امضاء شده صورتجلسه به اداره پست مراجعه نمایید .
لینک های مرتبط:
نحوه پست صورتجلسه تغییرات
با توجه به اینکه ثبت اطمینان کمترین هزینه را نسبت به موسسات ثبتی دیگر از شما اخذ می نماید ، لذا برای انجام امور خود با کارشناسان ما تماس بگیرید و به خاطر عدم پرداخت هزینه های جزئی خود را دچار مشکلات عدیده ای از قبیل تکمیل نبودن مراحل ثبت، رد صورتجلسه و بدهی مالیاتی و ابطال مجوزهای اخذ شده و … ننمایید.