پشتیبانی از ساعت 9 الی 18 تماس با ما

خدمات اتاق بازرگانی صنایع ، معادن و کشاورزی

قبل از این که با خدمات اتاق بازرگانی آشنا شوید ، توضیح کوتاهی از تاریخچه اتاق بازرگانی و نحوه تاسیس و شروع فعالیت آن آورده ایم .
سال 1263 مجلس «وکلای تجار» به عنوان اولین نهاد حامی تجار ایران شکل گرفت. این نهاد بعدها به اتاق بازرگانی تغییر نام داد. مورخان تاریخ اقتصاد ایران اعتقاد دارند، پایه تمامی فعالیت‌های صنفی و تخصصی بخش بازرگانی کشور از همین نهاد شکل گرفته است.

در ذیل خدمات ارائه شده توسط اتاق بازرگانی در مورد کارت بازرگانی ، کارت عضویت و گواهی مبدا به تفصیل پرداخته شده است .

اطلاعات در مورد خدمات

کارت بازرگانی مجوزی است که دارنده آن چه شخص حقیقی باشد چه شخص حقوقی، می تواند با داشتن آن اقدام به تجارت در عرصه واردات و صادرات کالا نماید . این تجارت از ثبت سفارش و ترخیص کالا تا واردات از مناطق آزاد، حق العمل کاری در گمرک و صادرات کالاهای مجاز را در برمی گیرد . کارت بازرگانی می تواند مجوزی برای ثبت برند محسوب شود . برای اخذ کارت بازرگانی باید دارای حداقل 23 سال سن و دارای کد اقتصادی  باشید .
چنانچه قصد دریافت کارت بازرگانی دارید از طریق فرم زیر اطلاعات خود را برای کارشناسان  ثبت اطمینان ارسال نمائید .
جهت دریافت اطلاعات بیشتر ، شما میتوانید با ارسال درخواستی از طریق فرم زیر از تمامی مراحل اخذ کارت بازرگانی ، هزینه های اخذ کارت بازرگانی ، مدت زمان اخذ کارت بازرگانی و همچنین مدارک مورد نیاز برای اخذ کارت بازرگانی اطلاع پیدا کنید .
کارت عضویت اتاق بازرگانی کارتی است که به وسیله ی آن میتوانید به عنوان یکی از اعضای اتاق بازرگانی از خدمات اتاق بازرگانی بهره مند شوید .  با عضویت در اتاق بازرگانی میتوانید در انجمن و تشکل های اتاق عضو شوید و یا از خدمات دیگر اتاق بهره مند شوید. جهت دریافت کارت عضویت نیازی به کد اقتصادی نیست . کارت عضویت برای ثبت برند نیز می تواند مفید باشد.
برای اطلاعات بیشتر از خدمات اتاق با کارشناس های ما تماس حاصل فرمائید یا از طریق فرم زیر درخواست خود را برای کارشناسان ثبت اطمینان ارسال نمائید . شما میتوانید با ارسال درخواستی از طریق فرم زیر از تمامی مراحل اخذ کارت عضویت ، هزینه های اخذ کارت عضویت ، مدت زمان اخذ کارت عضویت و همچنین مدارک مورد نیاز برای اخذ کارت عضویت اطلاع پیدا کنید .

گواهی مبدا سندی بین المللی است که توسط اتاق بازرگانی بین الملل تدوین و ارائه شده است و بر کشور محل تولید یا ساخت کالا دلالت می کند. در واقع گواهي مبدأ سندي است که به درخواست صادرکننده يا نماينده قانوني وي براي تعيين مبدأ يک کالاي صادراتي توسط واحد مجاز صدور اين گواهي صادر مي گردد. از نظر استانداردهاي گمرکي، تشخيص مبدأ يک کالاي صادراتي فرآيندي پيچيده و بحث برانگيز است، اما با اين وجود اين امر پايه اي اساسي برای تعيين تعرفه ها و ساير شاخص هاي مهم تجارت فرامرزي به شمار مي رود.

برای درخواست این خدمات از طریق فرم زیر اطلاعات خود را برای کارشناسان ثبت اطمینان ارسال نمائید . شما میتوانید با ارسال درخواست از طریق فرم زیر از تمامی مراحل اخذ گواهی مبدأ ، هزینه های اخذ گواهی مبدأ ، مدت زمان اخذ گواهی مبدأ و همچنین مدارک مورد نیاز برای اخذ گواهی مبدأ اطلاع پیدا کنید .

فرم درخواست خدمات

در اسرع وقت با شما تماس می گیریم




    error:
    سلام؛ وقت بخیر
    چطور می تونم کمکتون کنم؟