نحوه پست صورتجلسه تغییرات
همان طور که می دانیم ارسال صورتجلسات به اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری از طریق پست انجام می شود. برای ارسال صورتجلسه تغییرات پاکت مخصوصی وجود دارد و نمی توانید مدارک را در پاکت شرکت یا پاکت پستی معمولی قرار داده و به اداره ارسال نمایید.
پس از اینکه صورتجلسه شما توسط اعضاء امضاء شد و در سامانه اداره ثبت شرکت ها هم ورود اطلاعات انجام گردید می بایست رسید پذیرش اینترنتی را از سامانه اخذ و همراه با صورتجلسه و مدارک مربوطه (مانند، مجوز، گواهی نقل و انتقال سهام و …) به اداره پست مراجعه نمایید.
از متصدی باجه تاسیس و تغییرات پاکت تغییرات را اخذ می نمایید.مانند تصویر زیر اطلاعات روی پاکت را تکمیل نمایید
در داخل پاکت یک پوشه و یک برچسب وجود دارد مانند تصویر زیر قرار دارد. روی پوشه را تکمیل و امضاء نمایید و صورتجلسه و سایر مدارک را داخل پوشه قرار دهید.
در داخل پاکت یک برچسب هم وجود دارد. این برچسب به این دلیل است که اگر در تنظیم صورتجلسه و یا ورود اطلاعات سامانه اشتباهی رخ داده بود، اداره ثبت شرکت برچسب را روی پاکت چسبانده و مدارک را به آدرس شما عودت نماید.
در پشت پاکت پستی محل چسباندن رسید پذیرش اینترنتی سامانه وجود دارد. در این قسمت رسید پذیرش را از بالا تا پایین آدرس اداره ثبت شرکت برش داده و بچسبانید.اگر چندین صورتجلسه را با هم ارسال می کنید، رسید پذیرش هر یک را در زیر همدیگر بچسبانید.
پس از پست صورتجلسه، اگر متصدی پست بارکد اینترنتی را در سامانه وارد نکرده بود با مراجعه به سایت اداره ثبت شرکت ها و بازیابی درخواست بارکد اینترنتی را در سامانه وارد نمایید.
در پشت پاکت پستی محل چسباندن رسید پذیرش اینترنتی سامانه وجود دارد. در این قسمت رسید پذیرش را از بالا تا پایین آدرس اداره ثبت شرکت برش داده و بچسبانید.اگر چندین صورتجلسه را با هم ارسال می کنید، رسید پذیرش هر یک را در زیر همدیگر بچسبانید.
پس از پست صورتجلسه، اگر متصدی پست بارکد اینترنتی را در سامانه وارد نکرده بود با مراجعه به سایت اداره ثبت شرکت ها و بازیابی درخواست بارکد اینترنتی را در سامانه وارد نمایید.